"Dom där lirarna måste vara kända i stan"

Hallå bloggen!
Dålig uppdatering idag, första dagen, inte bra. Men både jag och pussycatIda har faktiskt varit upptagna med våra superglamourösa och topphemliga jobb. Klart ni undrar vad det är vi jobbar med, men ni får faktiskt fortsätta undra!

Jag tänkte bara bjuda på ett litet smakprov av hur jag och Ida är som personer, det vill säga jävligt roliga. Vi gillar ju att festa, det är det vi gör på helgerna. För att visa hur grymt roliga vi är så tänkte jag berätta en liten historia från en sen kväll/tidig morgon någon gång i Juli. Vi hade haft en toppenkväll ute på krogen, och ramlade in i den stora glamourösa lyan runt halv fyra snåret på morgonen. Cirka tio minuter senare kom vi på att vi var lite hungriga, och fylletrötta som vi var så orkade vi inte klä på oss kläderna igen. Därfor tog vi ett täcke - inte varsitt täcke, utan ett täcke och rullade in oss i för att gå ner till strandbaren och ta en burger. Jag kan säga att vi skapade mycket uppståndelse, och när vi stog i kön till burgarna så hörde vi en stockholmare bakom oss säga "Dom där lirarna måste ju vara kända i stan". Han visste inte hur rätt han hade, för alla här i stan vet att vi inte har några som helst spärrar. Detta är bara en av alla grejer vi har gjort, och jag lovar - vi kommer bjuda på fler historier här i bloggen.



xoxo Elin - the pussycats ena hälft

Kommentarer
Postat av: David

Vill du ha läsare får du ju ha idomin salva förstår du väl. :'(

2009-09-21 @ 22:56:01
Postat av: Anonym

Vill du läsa inläggen som Amir raderade från sin blogg så tryck på länken:



http://wesee.blogg.se/2009/september/missade-nagon-detta.html

2009-09-21 @ 23:42:46
Postat av: Viccan!

HAHAHAHAHA det gjorde min dag, Elin/Ida!!

2009-09-21 @ 23:43:02
URL: http://pearlsofglass.blogg.se/victoria
Postat av: a

Jag känner en kändis

2009-09-22 @ 02:57:11
Postat av: Hemlig spion

Hehe, jag vet era hemliga jobb. BÄGGES! Jag ser er.

2009-09-22 @ 20:42:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0